O przychodni Aktualności Oferta Podstawowa opieka zdrowotna Opieka pielęgniarki środowiskowej Ambulatoryjna opieka specjalistyczna Rehabilitacja Stomatologia Diagnostyka obrazowa Usługi prywatne Sklep medyczny Medycyna pracy Rejestracja internetowa Pytania i odpowiedzi Nieobecności lekarzy Kontakt Polityka prywatności Polityka plików cookies RODO
Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI


 

I. WSTĘP

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych w szczególności za pośrednictwem Serwisu dostępnego pod adresem https://przychodniaspecjalistyczna.com.pl (dalej: Serwis), czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa S.J. z siedzibą przy ul. Uczniowskiej 21,
    58-306 Wałbrzych (dalej: Administrator). Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ps@przychodniaspecjalistyczna.com.pl oraz numeru telefonu: 74 633 48 61.

Administrator danych jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (dalej: IOD), z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz
    z wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych za pośrednictwem wskazanego powyżej adresu korespondencyjnego lub adresu e-mail: rodo@jamano.pl.

  2. Państwa dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

  3. W trakcie wizyty w Serwisie dochodzi do gromadzenia:

    1. danych osobowych przekazywanych przez użytkownika Serwisu,

    2. danych pozyskiwanych i rejestrowanych automatycznie.

  1. Cel i zakres danych osobowych wykorzystywanych przez Administratora został szczegółowo wskazany w dalszej części polityki prywatności.

II. GROMADZONE DANE – INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Poniższe informacje odnoszą się do wszystkich wskazanych w rozdziale III i IV sposobów wykorzystywania przez Administratora przekazywanych przez Państwa danych osobowych.

  2. Państwa dane nie będą wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowania w rozumieniu art. 22 RODO.

  3. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, dane osobowe przetwarzane za pośrednictwem Serwisu mogą być przekazywane – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora - innym podmiotom, w tym:

    1. podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa,

    2. podmiotom przetwarzającym je w imieniu Administratora, np. dostawcom usług technicznych, dostawcom usług analitycznych, podmiotom świadczącym usługi doradcze,

    3. innym administratorom danych w zakresie niezbędnym do wykonania umowy, realizacji usług i wymogów prawnych, np. kancelariom notarialnym lub prawnym, innym placówkom medycznym oraz kontrahentom realizującym usługi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów.

  1. Administrator informuje, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem Serwisu każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo złożenia wniosku w sprawie:

    1. dostępu do danych (informacja o przetwarzaniu danych osobowych lub kopia danych),

    2. sprostowania danych (gdy są one nieprawidłowe),

    3. usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),

    4. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    5. przenoszenia danych do innego administratora,

    6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,

    7. wycofania zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe
      w oparciu o zgodę, w dowolnym czasie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność
      z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

– na zasadach określonych w RODO.

  1. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo złożyć skargę do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, https://uodo.gov.pl/pl/83/155), jeżeli uważa, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami.

  2. Dane zostały pozyskane przez Administratora bezpośrednio od Państwa. Administrator może również przetwarzać dane osobowe innych osób, przekazane przez użytkownika podczas korzystania z usług opisanych w polityce prywatności.

III. DANE OSOBOWE PRZEKAZYWANE PRZEZ UŻYTKOWNIKA

III. A. KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY

  1. Administrator przetwarza dane osobowe, w szczególności imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego lub adres poczty elektronicznej oraz inne informacje przekazane przez Państwa, w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszeń i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem udostępnionego w Serwisie numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes".

Jeżeli w ramach prowadzonej komunikacji, przekazują nam Państwo informacje stanowiące szczególne kategorie danych (np. informacje o stanie zdrowia w celu umówienia wizyty, uzyskania porady telefonicznej, zamówienia recepty lub skorzystania z innych świadczeń opieki zdrowotnej), wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia (podstawa prawna - art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - "zgoda".

  1. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

    1. czas niezbędny do realizacji zapytania lub obsługi zgłoszenia, w tym do udzielenia odpowiedzi na przesłaną korespondencję lub przekazane podczas rozmowy telefonicznej zgłoszenie/pytanie,

    2. czas do momentu wycofania zgody przez Państwa (w tym do momentu wycofania zgody na wykorzystanie szczególnych kategorii danych).

  1. Wycofanie zgody może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem lub IOD (za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.

  2. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub dla właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udzielenia odpowiedzi lub realizacji zapytania.

III. B. FORMULARZ KONTAKTOWY

  1. Administrator może gromadzić dane osobowe pozyskiwane za pośrednictwem dostępnego
    w Serwisie formularza kontaktowego, w szczególności:

  1. imię,

  2. nazwisko,

  3. adres poczty elektronicznej,

  4. numer telefonu,

  5. adres IP,

  6. inne informacje przekazane przez Państwa za pośrednictwem formularza.

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do realizacji zapytania,
    w tym udzielania odpowiedzi na pytania zadawane przez Państwa za pośrednictwem formularza kontaktowego (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes".

Jeżeli w ramach prowadzonej komunikacji, przekazują nam Państwo informacje stanowiące szczególne kategorie danych (np. informacje o stanie zdrowia w celu umówienia wizyty, uzyskania recepty lub skorzystania z innych świadczeń opieki zdrowotnej), wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia (podstawa prawna - art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - "zgoda".

  1. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

    1. czas niezbędny do udzielenia odpowiedzi na zapytanie przesłane przez Państwa za pomocą formularza kontaktowego,

    2. czas do momentu wycofania przez Państwa zgody (w tym do momentu wycofania zgody na wykorzystanie szczególnych kategorii danych).

  1. Wycofanie zgody może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem lub IOD (za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.

  2. Podanie wskazanych w formularzu kontaktowym danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla udzielenia odpowiedzi na przesłane pytanie lub dla właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wysłania odpowiedzi.

III. C. FORMULARZ ZAMÓWIENIA RECEPTY

  1. Administrator może gromadzić dane osobowe za pośrednictwem formularza zamówienia recepty, w szczególności:

  1. imię i nazwisko,

  2. numer PESEL,

  3. numer telefonu,

  4. adres zamieszkania,

  5. adres IP,

  6. inne informacje przekazane przez Państwa za pośrednictwem formularza (np. adres poczty elektronicznej, nazwa leku, dawka oraz potrzebna liczba opakowań).


 

  1. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu:

  1. zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (zgodnie z ustawą z dnia
    18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U.2020.344 t.j. dalej: uśude), w tym zapewnienia możliwości korzystania z formularza zamówienia recepty (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit b RODO) – „wykonanie umowy”,

  2. dochodzenia roszczeń wynikających z umowy (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes"; terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny,

  3. wystawienia e-recepty lub kontaktu w sprawach związanych z udzielanymi świadczeniami opieki zdrowotnej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - "prawnie uzasadniony interes" oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO) – „zapewnienie opieki zdrowotnej”.

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w zakresie niezbędnym do obsługi zgłoszeń i realizacji umowy oraz zapewnienia właściwej opieki zdrowotnej (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes".

Jeżeli w ramach prowadzonej komunikacji, przekazują nam Państwo informacje stanowiące szczególne kategorie danych (w szczególności informacje o stanie zdrowia w celu zamówienia recepty), wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia
i realizacji zapytania, w tym prowadzenia komunikacji w sprawach związanych z udzielanymi świadczeniami opieki zdrowotnej (podstawa prawna - art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - "zgoda".

  1. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych wyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

  1. czas niezbędny do realizacji umowy (w szczególności obsługi przekazanego przez Państwa zgłoszenia oraz wydania recepty),

  2. czas wykonywania obowiązków prawnych oraz czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowywać dane, np. przepisy podatkowe,

  3. okres prowadzenia dokumentacji medycznej pacjenta,

  4. czas do momentu wycofania zgody na wykorzystanie szczególnych kategorii danych
    (w przypadku kiedy dane są przetwarzane na podstawie zgody).

  1. Wycofanie zgody może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem lub IOD (za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy zgoda obowiązywała.

  2. Podanie danych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do właściwej obsługi zgłoszenia i wystawienia recepty. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji umowy i wydania recepty.

III. D. KONTO PACJENTA (REJESTRACJA ONLINE)

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:

  1. zawarcie umowy o świadczenie usług elektronicznych (zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U.2020.344 t.j.), w tym rejestracja
    i prowadzenie konta użytkownika w ramach e-usług oferowanych pacjentom przychodni za pośrednictwem serwisu Medyczny Portal Informacyjny (dalej:
    e-Rejestracja) pod adresem https://mpi.przychodniaspecjalistyczna.com.pl (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit b RODO) – „wykonanie umowy”,

  2. dochodzenie roszczeń wynikających z umowy (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes"; terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny,

  3. udzielenie świadczeń opieki zdrowotnej, w tym wystawienie skierowania na badanie, wystawienie e-recepty, udzielenie porady telefonicznej, rezerwacja terminu wizyty drogą elektroniczną lub jej odwołanie, a także w celu kontaktu z pacjentem
    w sprawach związanych z udzielanymi świadczeniami opieki zdrowotnej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO - "prawnie uzasadniony interes" oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO – „zapewnienie opieki zdrowotnej”),

  4. weryfikacja jakości świadczonych usług w związku z zawartą umową (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes",

  5. prowadzenie komunikacji, w tym udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem udostępnionego w systemie e-Rejestracja adresu e-mail oraz numeru telefonu kontaktowego (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Jeżeli w ramach prowadzonej komunikacji, przekazują nam Państwo informacje stanowiące szczególne kategorie danych (np. informacje o stanie zdrowia w celu umówienia wizyty, uzyskania porady telefonicznej, zamówienia recepty lub skorzystania z innych świadczeń opieki zdrowotnej), wyrażają Państwo zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia (podstawa prawna - art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - "zgoda".

  1. W trakcie wizyty w systemie e-Rejestracja dochodzi do gromadzenia:

  1. danych pozyskiwanych i rejestrowanych automatycznie (np. adres IP, rodzaj i nazwa urządzenia, data i czas odwiedzin serwisu, informacje o przeglądarce internetowej),

  2. danych osobowych przekazywanych nam przez zalogowanego użytkownika, który posiada konto pacjenta.

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu rejestracji i prowadzenia bezpłatnego konta pacjenta w ramach usługi elektronicznej rejestracji, w szczególności:

  1. imię,

  2. nazwisko,

  3. numer PESEL,

  4. adres zamieszkania,

  5. adres e-mail,

  6. numer telefonu,

  7. adres IP,

  8. oraz inne dane, w tym informacje o stanie zdrowia niezbędne do skorzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej.

  1. Podanie wskazanych powyżej danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy, w tym rejestracji i prowadzenia konta pacjenta oraz korzystania z funkcjonalności
    i usług oferowanych dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników systemu
    e-Rejestracja (w tym rezerwacji wizyty, zamówienia recepty, zamówienia skierowania, otrzymywania powiadomień z wykorzystaniem wskazanego kanału komunikacji.

  2. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

  1. czas niezbędny do realizacji umowy,

  2. czas wykonywania obowiązków prawnych oraz czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowywać dane, np. przepisy podatkowe,

  3. czas niezbędny do realizacji zapytania lub obsługi zgłoszenia, w tym do udzielenia odpowiedzi na przekazane podczas rozmowy telefonicznej zgłoszenie/pytanie,

  4. czas do momentu wycofania zgody na wykorzystanie szczególnych kategorii danych
    (w przypadku kiedy dane są przetwarzane na podstawie zgody),

  5. okres prowadzenia dokumentacji medycznej pacjenta.

  1. Dane osobowe zostały pozyskane przez Administratora bezpośrednio od Państwa (tj. naszych pacjentów). Administrator może również przetwarzać dane osobowe innych osób (na przykład dane dzieci lub podopiecznych), które zostały przekazane przez pacjentów, przedstawicieli ustawowych lub osoby upoważnione przez pacjentów podczas korzystania przez nich z systemu e-Rejestracja.

  2. Szczegółowe informacje na temat zasad i warunków korzystania z usług oferowanych pacjentom przychodni za pośrednictwem serwisu Medyczny Portal Informacyjny dostępne są na stronie: https://mpi.przychodniaspecjalistyczna.com.pl/

III. E. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

  1. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu:

  1. prowadzenia komunikacji marketingowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej (w szczególności poczty elektronicznej, połączeń telefonicznych, wiadomości SMS) na podstawie odrębnej zgody na przetwarzanie danych w tym celu (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - „zgoda”;

  2. realizacji marketingu bezpośredniego, w tym przesyłania informacji na temat oferty Administratora, w tym personalizacji treści marketingowych, tj. przygotowania
    i zaprezentowania oferty dopasowanej do Państwa preferencji (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes",

z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz przepisów uśude.

  1. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

  1. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu,

  2. czas do momentu wycofania zgody.

  1. Wycofanie zgody może odbyć się w szczególności przez kontakt z Administratorem lub IOD (za pośrednictwem wskazanych powyżej danych kontaktowych). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystania danych w okresie, kiedy taka zgoda obowiązywała.

  2. Podanie danych w celu otrzymywania komunikacji marketingowej za pośrednictwem wybranego kanału komunikacji (tj. adresu e-mail, numeru telefonu) jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości otrzymywania treści marketingowych.

III. F. FANPAGE NA FACEBOOKU

  1. Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa S.J. jest administratorem danych osobowych użytkowników korzystających z produktów i usług oferowanych przez firmę Meta Platforms Ireland Limited z siedzibą: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia (dalej: Meta), którzy odwiedzają stronę Administratora dostępną pod adresem: https://www.facebook.com/przych/ (dalej: Fanpage). Jako Administrator jest odpowiedzialna za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie
    z przepisami prawa.

  2. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników, którzy korzystając z produktów
    i usług firmy Meta, odwiedzają Fanpage. Dane te są przetwarzane:

  1. w związku z prowadzeniem Fanpage’a, w tym w celu promowania własnej marki (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes",

  2. w celu udzielenia odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem Messengera lub innych usług oferowanych przez firmę Meta (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”; w przypadku przekazywania przez użytkownika szczególnych kategorii danych (np. informacji o stanie zdrowia), oświadcza on, że wyraża zgodę na ich wykorzystanie w celu właściwej obsługi zgłoszenia i realizacji zapytania,
    w tym prowadzenia komunikacji i udzielania odpowiedzi (podstawa prawna - art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - "zgoda".

  1. Administrator ma prawo do przetwarzania:

  1. publicznie dostępnych danych osobowych (takich jak nazwa użytkownika, zdjęcie profilowe, status aktywności na Facebooku lub w Messengerze), treści komentarzy
    i innych informacji publicznie udostępnianych przez użytkownika korzystającego
    z produktów i usług firmy Meta,

  2. danych osobowych, których dostarcza użytkownik odwiedzający Fanpage, w tym gromadzenia informacji udostępnianych w profilu użytkownika oraz innych treści, komentarzy, wiadomości i komunikatów (np. zdjęć, danych kontaktowych, miejsca zamieszkania, informacji na temat zainteresowań lub przekonań światopoglądowych),

  3. innych danych osobowych przekazanych przez użytkowników w treści wiadomości za pośrednictwem Messengera lub innych usług firmy Meta (w tym danych kontaktowych i danych o stanie zdrowia) w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie lub
    w celu realizacji prośby o kontakt.

  1. Zakres przetwarzania danych osobowych, szczegółowe cele oraz prawa i obowiązki użytkownika korzystającego z produktów i usług firmy Meta wynikają wprost z regulaminu produktów firmy Meta (dokument jest dostępny pod adresem: https://www.facebook.com/legal/terms) oraz „Zasad dotyczących danych” (dokument jest dostępny pod adresem https://www.facebook.com/policy) lub przepisów prawa oraz doprecyzowywane są w wyniku działań podejmowanych przez użytkownika na portalu społecznościowym Facebook.

  2. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:

  1. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu (lub usunięcia konta użytkownika Facebooka),

  2. czas do momentu cofnięcia zgody (lub usunięcia konta użytkownika Facebooka). Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych
    w okresie, gdy zgoda obowiązywała,

  3. okres niezbędny do obsługi zapytania wysłanego przez użytkownika za pośrednictwem Messengera lub innych usług firmy Meta.

  1. Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika przede wszystkim z zakresu produktów i usług firmy Meta, z jakich korzysta użytkownik, ale również ze zgody użytkownika lub z przepisów prawa. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika odwiedzającego Fanpage – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze (w tym kancelariom prawnym) oraz kontrahentom realizującym usługi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów.

  2. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych użytkownika korzystającego
    z produktów i usług produktów firmy Meta do państw spoza EOG (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein).

  3. Administrator może przetwarzać dane osobowe użytkowników korzystających z produktów
    i usług produktów firmy Meta, którzy odwiedzają Fanpage, w celu analizy sposobu korzystania przez użytkowników ze strony Administratora oraz powiązanych z nią treści (prowadzenia statystyk) – w przypadku gdy korzystanie przez użytkowników z Fanpage’a i treści z nim powiązanych wywołuje utworzenie zdarzenia do statystyk strony, z którym wiąże się przetwarzanie danych osobowych (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes".

  4. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu prowadzenia statystyk dotyczących podejmowanych przez użytkownika na Fanpage’u działań (w tym obserwowanie lub zaprzestanie obserwowania strony, polecenie strony w poście lub komentarzu, polubienie strony lub posta, anulowanie polubienia), Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa S.J. oraz Meta są wspólnymi administratorami danych osobowych użytkowników. Rodzaje danych i zakres ich przetwarzania oraz zasady ochrony prywatności i prawa użytkowników, zostały wskazane szczegółowo:

  1. w niniejszym dokumencie,

  2. w dokumencie „Zasady dotyczące danych”, opublikowanym na stronie https://www.facebook.com/policy.

  1. Odpowiedzialność za powiadomienie użytkowników korzystających z produktów i usług firmy Meta o przetwarzaniu danych na potrzeby statystyk strony oraz za umożliwienie im egzekwowania swoich praw zgodnie z RODO ponosi firma Meta (informacje o danych wykorzystywanych do tworzenia statystyk strony zostały udostępnione na stronie: https://www.facebook.com/legal/terms/information_about_page_insights _data).

  2. Z inspektorem ochrony danych firmy Meta można skontaktować się za pośrednictwem formularza, który został udostępniony na stronie https://www.facebook.com/help/contact/540977946302970.

IV. DANE GROMADZONE AUTOMATYCZNIE

  1. Korzystanie z Serwisu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, które są automatycznie zapisywane w dziennikach zdarzeń.

  2. W dziennikach zdarzeń zapisywane są dane dotyczące sesji użytkowników. W szczególności są to: adres IP, rodzaj i nazwa urządzenia, data i czas odwiedzin naszego serwisu, informacje
    o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym.

  3. Dane zapisywane w dziennikach zdarzeń nie są kojarzone z konkretnymi osobami.

  4. Dostęp do zawartości dzienników zdarzeń posiadają osoby upoważnione przez Administratora do administrowania Serwisem.

  5. Chronologiczny zapis informacji o zdarzeniach stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, wykorzystywany w celach administracyjnych. Analiza dzienników zdarzeń umożliwia
    w szczególności wykrywanie zagrożeń, zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa Serwisu oraz wykonywanie statystyk w celu lepszego poznania sposobu korzystania z Serwisu przez użytkowników.

  6. Dane dotyczące sesji użytkowników są wykorzystywane w celu diagnozowania problemów związanych z funkcjonowaniem naszego Serwisu i analizowania ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa, zarządzania Serwisem oraz w celu wykonywania statystyk (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.

  7. Serwis wykorzystuje do swego działania pliki cookies. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w „Polityce cookies” dostępnej na stronie https://przychodniaspecjalistyczna.com.pl/polityka-plikow-cookies.


 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Niniejsza polityka prywatności ma charakter informacyjny i dotyczy w szczególności Serwisu dostępnego pod adresem https://przychodniaspecjalistyczna.com.pl.

  2. Serwis może zawierać odnośniki do innych stron internetowych, w tym do stron usługodawców i innych podmiotów zewnętrznych (np. facebook.com, google.com, system MPI, hostedby.pl, hm.pl). Administrator zaleca, aby każdy użytkownik, po przejściu na inne strony, zapoznał się
    z obowiązującymi tam politykami prywatności.

  3. Administrator zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w obowiązującej polityce prywatności w szczególności w przypadku:

    1. rozwoju technologii,

    2. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w zakresie ochrony danych osobowych lub bezpieczeństwa informacji,

    3. rozwoju Serwisu, w tym wdrożenia nowych funkcjonalności i usług.

  1. O zmianach w treści polityki prywatności Administrator powiadomi użytkowników poprzez zamieszczenie komunikatu w Serwisie.

  2. Niniejsza polityka prywatności ma zastosowanie od dnia 9.02.2023 r.

 

Galeria zdjęć

ADRES GŁÓWNY:

ul. Uczniowska 21, 58-306 Wałbrzych

REJESTRACJA:

74 666 50 30, 74 666 77 85

FILIA PODZAMCZE:

ul. Grodzka 73, 58-316 Wałbrzych

REJESTRACJA:

74 666 53 34, 74 666 53 48

FILIA SZCZAWNO-ZDRÓJ:

ul. Zacisze 3, 58-310 Szczawno-Zdrój

REJESTRACJA:

74 666 38 77

FILIA ŚWIEBODZICE:

ul. Wałbrzyska 33, 58-160 Świebodzice

REJESTRACJA:

74 648 95 46, 74 648 95 50

 

Przychodnia Specjalistyczna Regina i Walenty Śliwa S.J.
Lekarz rodzinny, podstawowa opieka zdrowotna Wałbrzych. Poradnia kardiologiczna, ortopedyczna, angiologiczna, endokrynologiczna, urologiczna, neurologiczna, chirurgiczna, laryngologiczna, onkologiczna, reumatologiczna Wałbrzych.
USG brzucha, bioderek, tarczycy, dopplera, RTG, mammografia, EMG, EEG, FDM. Rehabilitacja dla dzieci, metoda Vojty, MC Kenziego.
strony internetowe Wałbrzych HM sp. z o.o.
www.hm.pl | hosting www.hostedby.pl
Informacje o plikach cookies